ÇikolataHane 'de ev yapımı tadında çikolata keyfi

      Çikolata başta ben olmak üzere kimsenin hayır diyemeyeceği bir lezzettir diye düşünüyorum. Söz konusu Sıcak Çikolata ise akan sular durur. Hayal gibi bir çikolata dükkanı bulmuşken bana da buranın tadını çıkarmak büyük bir zevk oldu. Fatih'in ara sokaklarında keşfettiğim ilk lezzet mekanı Çikolata Hane ile tanıştıracağım sizi.



sıcak-cikolata-hane
    

 Fatih'i böyle bir mekanla keşfetmekbenim için tatlı bir başlangıç oldu. Daha önceleri Johnny Depp' in Chocolat filminde gördüğüm çikolata dükkanı sadece filmlerde olur gibi geliyordu bana. E hadi oldu diyelim bunun Türkiye'de olacağı hiç mi hiç aklıma gelmezdi. Fatih'in ara sokaklarından birinde kurulmuş ufacık, çok mütevazi çikolata kokulu bir dükkan Çikolata Hane de bu filmdeki benzer leziz çikolatalar üreten bir mekan.


sıcak-cikolata-hane
Antika tasarımı ve müzikleri şahane çikolatalarla birleşince bu mekandan huzurla ayrılmanız kaçınılmaz oluyor. Özellikle kış ayında, yağmurlu veya karlı havalarda buradan kahve içmenin çok keyif vereceğini düşünüyorum. Gelelim lezzetlerine... Çikolata Hane'nin Sıcak Çikolatasını ve Türk Kahveli Sıcak Çikolatasını denedim. Sıcak çikolatası mükemmel ötesi lezzette diyebilirim. Yudumlarken süt ve çikolata tadı damağınızdan şölen yaratarak akıp geçiyor. Yudumlarken sizin de hissedeceğiniz çikolata kalitesini beni fazlasıyla tatmin etti. Bir diğer lezzeti Türk kahveli Sıcak çikolata ise bence kahve severler için mükemmel bir buluş olmuş. Kahve ile eritilmiş çikolata şahane bir uyum içerisinde. Haliyle çikolata tadı baskın olduğu için kahvenin tadını koklarcasına ufak derecede hissedebiliyorsunuz. Ama damağınız çikolata ve kahve tadı arasında geçişleri keyifle hisedebiliyor. Şunu söyleyebilirim ki içtikten uzun zaman sonra bile tadı damağınızdan gitmeyecek. İtiraf etmem lazım ki bu keşfimi yazarken bile ağzım tekrar sulandı. :)    





sıcak-cikolata-hane



İstanbul ve Türkiye' de kahve dükkanlarının arttığı gibi böyle butik çikolata dükkanlarının da artmasını dilerim. Gördüğüm kadarıyla İstanbul' da 2-3 tane böyle mekan var ki bu bence çok az. Keşiflerimin daha fazla artması için Çikolata Hane ve diğer çikolata dükkanları hakkında öneri ve yorumlarınızı bu paylaşım altına mutlaka bekliyorum. Haydi Afiyet, bal, şeker ola...

Çikolata Hane Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato



Adres: Ali Kuşçu Mahallesi,            Fevzi Paşa Caddesi,            Nalbant Demir Sokak, No:15            Fatih / İST.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder