Nar Dükkan

Açıkçası büyük beklentiyle gittiğim ama hayal kırıklığına uğradığım yer. Mekan güzel yerde ve eski bakımsız tasarımıyla göze değişik aynı zamanda hoş görünüyor. Mekanı işletenler çok rahat tavır ve davranışlarda. Elinde alkolle  Açıkçası bunu beğenmedim. Kahvaltısına gelince neredeyse herşeyden yedim. Herşeyi çok normal lezzetteydi. Abartılacak lezzetleri yok. Beni bitiren olay büyük beklentilerle cheddar peynirli ve domatesli tost sipariş edip karşıma içinde neredeyse sadece domatesten ibaret (hem de koca koca domatesler) ama cheddar peyniri göremediğim bir tostun önüme gelmesiydi. Tostu bu kadar domatese boğup zaten az olan cheddar'ın tadının öldürmek bence hiç olmamış. Bildiğiniz domates tostu yedim yani. Lezzetten eser yoktu. Bunun dışında yumurtalı ekmeği güzeldi onu beğendim. Sıradan, basit bi kahvaltı için gidilebilir.




Adres;  Kemankeş Mah.
             Alipaşa değirmeni Sok.
             No: 22
             Karaköy / İST.

             

nar-dukkan-kahvalti

nar-dukkan-kahvalti

nar-dukkan-kahvalti



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder