Karaköy'de börek ve tatlının popüler adresi; Karaköy Güllüoğlu

Karaköy'ün şüphesiz en bilindik lezzet mekânlarından biri olan Karaköy Güllüoğlu 'ndayız bu sefer. Nam-ı ülkemiz dışına da yayılmış olan en iyi baklavacılardan biri Karaköy Güllüoğlu. 1949' dan beri Türkiye'de tek şube olarak hizmet vermeye devam ediyorlar. Bu mekânın lezzetleri kadar personel davranışları ve mekanın hijyenik olmasını da beğeniyorum. Onca yoğunluğa rağmen bu başarıyı göstermeleri markanın kalitesini ortaya koyuyor. Tabii bunda tek şube olmanın da avantajı olduğunu düşünüyorum. Tek şube olarak devam etmeleri de bu dengeyi korumaları için benim temennim.



yeickesfet-karakoy-gulluoglu-baklava-baklavaburger-borek-suboregi

    

     Uzun zamandır Karaköy Güllüoğlu 'nun
baklavaları yer ve beğenirim. Pastane baklavaları gibi şerbetli hamur değil hakikaten baklava gibi baklavadır buranın ürünleri. Bu kalitede hatta belki biR tık fazla kalitede Seç Baklavaları'nın baklavalarını denemiş ve beğenmiştim. Burası da en az orası kadar kaliteli ve güvendiğim baklavacılardan. Hemen alt ilginizi çekeceğini düşündüğüm "Baklavaburger"in fotoğrafını sizlerle paylaştım. Büyüklüğünden dolayı yemesi her ne kadar zor da olsa afiyetle götürdüm sizin için :) Neredeyse kuru bi baklava ve şerbet ayarı çok iyi. Devasa büyüklükte bir baklava dilimi olmasına rağmen içiniz bayılmadan yiyebiliyorsunuz. İçerisindeki fıstık ve sonradan üzerine ilave ettikleri fıstık konusunda oldukça cömertler. Ama tabi fıstıkları tabakta bırakmaya gönül el vermiyor. 


yeickesfet-karakoy-gulluoglu-baklava-baklavaburger



     Baklavalarından söz ettiğimize göre böreklerini de es geçmek olmaz. Karaköy Güllüoğlu her ne kadar baklavacı olsa da İstanbul'un en iyi börekçileri arasında da yerini almış durumda. Kıymalı börekleri yağlı ama yağı abartılı değil, soğanları kıymanın tadını bastırmıyor ve soğan tadı yoğun olmadığı için mideyi rahatsız etmiyor. Her ne kadar bu börekte kuş üzümü sevmesem de böreğin içindeki kuş üzümüde aşırı rahatsız edici değil. En iyi börekçiler arasında yer alabilecek bir mekân. 

yeickesfet-karakoy-gulluoglu-borek-kiymaliborek



    Kıymalı sevmeyenler için su börekleri de mevcut. Su börekleri hakikaten sadece suya batırılıp çıkartılmış kadar hafıf ve sulu. Ama ben tereyağ tadını yoğun olarak alamadığım için kıymalı börekleri bana daha cazip geldi. Su böreğini hafif sevenler için tercih edilebilir.


yeickesfet-karakoy-gulluoglu-borek-su-boregi

     Afiyetle kalın,

Karaköy Güllüoğlu Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato 
   

  Adres:Kemankeş Karamustafa Paşa Mahallesi,
            Rıhtım Caddesi, Katlı otopark altı, No:4
            Karaköy-Beyoğlu/İST.
            Tel: 0212 2930910
                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder