Saafi Döner - Sac Arası Tatlısı (Dondurmalı)

    Saafi Döner Bağcılar'ın Kirazlı semtinde aslında pek bilinmeyen ama çevredeki insanların yaygın olarak tercih ettiği lezzetli ürünleriyle dikkat çeken kaliteli bir restoran.

     Açıkcası henüz dönerlerini denemedim. O yüzden etleri hakkında yorum hakkımı daha sonraya saklıyorum. Bir başlangıç klasiği olan Mercimek Çorbalarını ve Tereyağlı Bademli pilavını beğendim. Gerek çorbalarının yoğun kıvamı ve sos olarak kullandıkları tereyağının lezzeti ve özellikle bahsedildiği gibi tereyağlı, içi haşlanmış çiğ bademle süslenmiş tane tane damağınızda tadını hissettiğiniz pilavı gayet başarılı.    Final noktasına sakladığım keşfim ise daha önce hiç karşılaşmadığım Konya yöresine has Sac Arası Tatlısı... İçerisinde fıstığı görünce içimi bayacağını düşünürken beni yanıltan bi lezzetle karşılaştım. İncecik tek parça yufkası içerisinde antep fıstığı ve tatlıyı daha da hafif ve lezzetli kılacak dondurma veya kaymak ilavesiyle damağınızda hatırı sayılır bi tat bırakacak. Zaten birazdan aşağıda paylaşacağım fotoğraf da bu lezzeti size gayet net anlatacak. Yolunuzun düşmesi gereken bir lezzet burada sizi bekliyor.


Adres : Kirazlı Mahallesi

              Mahmutbey Cad. No:122

             Bağcılar / İST.              

             Tel: 02126577474



saafi-doner


2 yorum:

  1. Öğrenci misiniz yoksa bildiğimiz meslek icabı mı? Merak ettim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Sayın Selim Cftcgl,
    Öncelikle değerli yorumunuz için teşekkür ederiz. Amacımız yemek, içmek, gezmek. Bu sebeple deneyimlerimizi sizinle paylaşıyoruz.

    YanıtlaSil