Edirne Kırkpınar Lokantası - Tava Ciğer

     Ben ciğeri patatessiz yiyemeyenlerdenim. Hani pazarlarda yada lokantalarda üçgen camekan içinde satarlar ya hah işte öyle olmazsa olmaz derim. Kocaman dilimlenmiş ciğerleri kuru kuru yemek de hiç bir tad vermez. Ve maalesef ki çoğu yer bu şekilde önümüze ciğeri koyar. E sonuçta biz de kedi değiliz her önümüze konan ciğeri yiyelim değil mi? Sizde benim gibi düşünüyorsanız size yeni ve değişik bir ciğer deneyimi sunan Edirne Kırkpınar Lokantası ile sizi tanıştırayım. 
     Ciğeri Edirne'de yemedim ama benim damak tadıma gayet uygun geldi ve yerken ciğeri sizi baymıyor, rahatsız etmiyor. Rahatlıkla 1.5 porsiyon yersiniz. Ve ciğerleri küp küp değil bilinenin aksine şekilsiz ince bir yapıda. Özellikle soğanlarını da eklemek isterim ki tabiri caizse soğanları kütür kütür ve göz yaşartan cinsten. Yani soğan kokmayı göze alıp mutlaka ciğerin yanında götürün gitsin. Ciğer  yanında ikram edilen kalın dilim patatesleri de hoş. Bunun yanında patates püresi ve laz böreğini de denedim. Patates püresi için ne diyim size patates püresi işte :) Ama mutlaka laz böreğini denemenizi tavsiye ederim. Gerçekten çok hafif. Ve ilk defa yediğim için hâlâ tadı damağımda. Fiyatlar konusunda biraz fazla uçmuşlar. Ekmek bile paralı öyle söyleyeyim :)  Ama Tava Ciğeri için Edirne'ye gidemiyorsanız Kırkpınar Lokantası'nda mutlaka tadına bakın. Velhasıl özetle neymiş? Tava ciğeri ve Laz Böreği için bu mekan denenir arkadaş.



edirne-kirkpinar-ciger

laz-boregi



1 yorum:

  1. En güzel ciger dana ciğeri'dir herzaman en ön tercih sebebidir kuU ciğeri diğer dana ciğeri kadar tüketim yoktur dana ciğerinin her yemeği gerçekten kuzuya göre daha iyi olur ciğeri ciğerciden almak gerekir Toptan Sakatat - Toptan Dana Ciğeri  satışı yapan yerlerden de alabilirsiniz fiyat ve tazelik bakımından daha iyi

    YanıtlaSil