Big Mamma's - Tost

Big Mammas'ın kaliteli, lezzetli yemekleri ve güzel sunumları olduğunu duymuştum ama gitmek bugüne kadar kısmet olmamıştı. Sizin için paraya kıydım ve bu lüks kafeye girdim. :P Şaka şaka görünümü lüks olsa da fiyatları hizmete göre gayet normal korkmayın. Eminim menüde çok çok lezzetli yiyecekleri vardır ama ben tostlarıyla bi açılış yapayım dedim. Burada peynir severler için önerebileceğim iki güzel tost var. 4 Peynirli ve French Tost. Cheddar Peyniri, Kaşar Peyniri, Mozzarella Peyniriyle süslenmiş bu iki tost sizi peynire doyuracak mükemmel bi uyum içinde. 4 Peynirli' de ilave olarak beyaz peynir var. French tost da ise farklı olarak tost ekmeğinin dışı çıtır pane ile kaplı. Cheddarlarını daha yoğun koysalar sanki daha güzel olacak gibi ama böyle de gayet lezzetli. Reklamlarda dediği gibi ikisini de dene tarafını seç :) Olur da peynir kriziniz tutarsa bunlar sizi mutlu huzurlu bir şekilde doyuracaktır. Yanına da artık buz gibi naneli limonata mı alırsınız yoksa ben çay alayım gardaş mı dersiniz onu size bırakıyorum. Gidin, deneyin geri bildirimlerinizi bekliyorum.




Adres:  Yenibosna Merkez Mah.
             Değirmenbahçe Cad. No: 17
             İstWest AVM
             Bahçelievler / İST
             Tel: 0 212 7777579



big-mammas-french-tost

big-mammas-french-tost

big-mammas-french-tost

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder