Pöti'nin Atölyesi - Rainbow pasta

Aslında bu paylaşımıma başlamadan önce bu yeri keşfedene ve bulup gidene kadar bayağı bi çaba sarfettiğimi söylemek isterim. Ama yarim Yonca için gittim ve gittiğime de hakikaten değdi. :) İstanbul'un daha önce gitmediğim ters bi köşesinde Göktürk'de (ilk defa gittiğim için beni zorlayan kısım buydu ama sonra basit olduğunu öğrendim) kurulmuş ev mutfağı gibi sıcak, şirin, çalışanlarının gayet sevecen ve ellerinden sihirli sanatlar çıkardığı nezih bir pasta atölyesi burası. Burada bisürü seçenek arasından Rainbow pastayı seçip yaptırdım kaptım geldim sevdiğime verdim. Bende fırsat bu fırsat ilk defa şeker hamurundan bir pastanın tadına bakmış oldum ve bu ilk beni açıkcası mest etti! Tabiki sevdiğimi de öyle. Ciddi söylüyorum bu rengarenk pastayı yerken bulutların üstüne çıkabilirsiniz o denli muhteşem! Dışındaki rengarenk kat kat şeker hamuru içerisindeki rengarenk keki hem görsel hem de damak tadı yönünden sizleri mutlu edecektir. Özellikle tavsiyemdir gidip mekanı görmeniz ve orada uygulanan tüm pasta sanatlarını keşfetmeniz. Buradaki benzersiz pasta ve kurabiye sanatlarıyla sevdiklerinizi, çocuğuklarınızı, arkadaşlarınızı sevindirebilirsiniz. Velhasıl özellikle bu pastayı denemenizi isterim. Yoncamı bu güzel pastayla mutlu ettikleri için Pöti'nin Atölyesi'ne ayrıca teşekkürler. :)



Adres : Göktürk Mah. İstanbul Cad.              No: 30/32 Countrylife Sitesi              Göktürk - Eyüp / İST.              Tel: 0538 3141717


rainbow, pasta, cake, rainbow cake, gokkusagi pasta


rainbow, pasta, cake, rainbow cake, gokkusagi pasta

rainbow, pasta, cake, rainbow cake, gokkusagi pasta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder